Tuesday, December 26, 2006

МyTh - Засекогаш во срцето мое

Животот е тежок, има патишта разни,
кои лоши, кои добри, кои полни, кои празни,
со солзи и со смеа, со вистини и лаги,
со богатства и со беда, со радост и со таги.
Еден пат вистински, меќу сите нив,
тој треба да го познаеш самиот ти,
не е тешко да го најдеш, ако се од себе дадеш,
со верба во она што го сакаш, и со надеж.

Гледај ги работите од светлата страна,
продолжи, колку и да боли секоја рана,
не дозволувај алчноста и гордоста да згазат,
ако видиш дека грешиш, врати се назад.
Мислев лесно ќе го имам она толку што го сакам,
СО ПАРИТЕ СЕ, секогаш сум мислел така,
мислев парите се клучот, со нив се ќе решам,
ПАРИТЕ ПРЕД СЕ, а не бев свесен дека грешам.

Видов дека има пречки, и дека не се рамно,
видов дека грешам, и тоа ќе го памтам стално,
една личност ми помогна да разберам се,
најважна е љубовта, а не се ништо парите.
Ја сретнав неа, и цел живот ми се смени,
нзаев таа ќе остане во моите вени,
уште на првиот поглед, дека ќе биде нешто знаев,
се залјубив пак, но за прв пат не се каев.

Свесен дека таа личност многу ќе ми значи,
прв пат сетив колку боли, и колку ми се плачи,
зошто не ја познавав, ми беше толку далеку,
но сепак не се откажав, продолжив понатаму.
Се молев секоја вечер, Господ ми е сведок,
"Знам дека кој те сака во животот е редок,
aко има надеж, да продолжам да ja сакам,
ако е залудно, да престанам, назад да се вратам."

А јас секој ден се повеќе се задлабочував,
секој ден со силата нејзина се соочував,
го оставив минатото, гледав во иднината,
барав знаци, што ќе ми ја предскажат судбината.
Погледот нејзин, многу ми ветуваше,
вистината е во него, никогаш не лажат очите,
собрав храброст во себе, зошто надеж ти ми даде,
и тргнав по тебе, НО УШТЕ КОЛКУ, И ДО КАДЕ ??!!!

Но ете се случи, некако набрзина,
почна желбата моја да ми се остварува
,мислев ќе бидеме заедно, па што и да е,
но заборавив, убавото секогаш кратко трае.
Само незнам каде ја згрешив работата,
повторно осетив, ми се враќа болката,
на љубовта, која ми беше позната,
но ова беше болка на љубов невозвратена.

"Не губи си време, заборавиме ти мене,
се што беше меѓу нас, остави го зад себе,
извини те молам, знам дека тешко е,
да го сватиш ова мора, јас не сум за тебе.
Знам колку ме сакаш, но друг јас сакам
те молам прости ми, што те оставам вака,
заслужуваш подобра, а не некоја ко мене,
СЕ ШТО БЕШЕ МЕЃУ НАС, ОСТАВИ ГО ЗАД СЕБЕ."

Лесно е да се кажи, да се напрај не е лесно така,
можи мене ми е тешко, зошто вистина те сакам,
можеби е залудно, но неможам да сватам,
премногу те засакав, и е касно да се вратам.
Ми помогна да заборам љубов неостварена,
6 и пол години, оставени во празнина
но зошто?? Кога грбот ми го заврти,
и сега пак стара песна, уште 5-6 години?

Се ќе помине, знам се ќе замине,
се што било еден ден ќе го заборавиме,
се што почнало, некогаш ќе застане,
ама има едно нешто што засекогаш ке остане.
Се ќе помине, сватив се ќе замине,
што и да било, зад нас ќе го оставиме
,се што почнало, еден ден ке застане,
ама ова не, ова засекогаш ке остане.

Болката, раната длабоко во душата,
боли се повеќе, и појака е љубовта,
јако чувство кое неможам да го скријам,
секоја вечер ми е тешко, не ме остава да спијам.
Миговите заеднички вечно ќе ги памтам,
времето оди, и знам дека нема да ги вратам,
само ме смирува надежта во себе,
кога-тогаш еден ден пак ќе си со мене.

Еден ден ќе пораснеме, ке станеме возрасни,
поинаку гледаш на се кога ќе порасниш,
можи ќе сме заедно, а можеби не,
ако не сме...сети се на мене,
Колку те молев и колку бев сикрен со тебе,
колку плачев, и плачеше и ти со мене,
Колку те барав, и конечно во себе те најдов,
беше моја толку кратко, а себе дадов.

Тешко е да се сака и за љубов да се моли,
и да не ти е возвратено, премногу боли,
правата љубов никогаш не се заборава,
вечна болка, вечна рана во душата остава.
И да си со друг, ова нема да заврши,
остануваш во моето срце кое веќе се скрши,
на два дела, едниот за тебе,
нека остане да се сеќаваш на мене,

оној кој те сака сега, и ќе те сака стално,
и те сакал секогаш искрено и реално,
но незнам дали доволно, за ти сватиш,
дека пропушташ нешто, за кое вечно ќе патиш.
Животот е круг, од секогаш било така,
ќе видиш дека е редок е оној кој те сака,
ке ти биде јасно колку нештото ти значи,
откако ќе го изгубиш...е тогаш плачи...

Исто како мене, по тебе што плачев,
со прашањето во себе, дали нешто јас ти значев,
не ни знаев дека е тешко да те остават вака,
за прв пат сватив што е вечно да се сака.
Но со кого и да бидеш, сакам само среќна да те видам,
јас ќе те сакам тебе, па со која и да бидам,
како и да е, остануваш во срцето мое,
ЗНАЕВ, ОНА ШТО ГО САКАШ, НИКОГАШ НЕ Е ТВОЕ.

јас не се откажувам, како сакаш ова свати го
ЖИВОТОТ Е ТЕЖОК А ЉУБОВТА Е РЕТКА, ТОА ЗАПАМНТИ ГО

44 Comments:

Blogger Unknown said...

WOW..... Damn... Ова е стварно... Ме остај без здив, брат... Се најдов во стиховиве... Свака част! Браво! Се надевам дека наскоро че го слушнам ова на аудио... Браво, уште еднаш... Ако треба помош, каква и да било, тука сум... Срањево ме погоди во срце....... Браво, уште еднаш... Ви посакувам да растурате понатаму!

2:45 AM  
Blogger Unknown said...

Извини вака, без прашање, ама ја линкував песнава на мојот блог... Сакам сите да ја видат...

2:46 AM  
Blogger myth said...

Ееееххх то е ко че го пичуваш тоа шо си го доживеал.
Само сега ми е изменета малку, ај че ја клам новава верзија.
Инаку за линков, ако сакаш и уште еден клај :), нема грешка.
Ај че напрајме муабет ако треба помош

6:21 PM  
Blogger myth said...

Можеби така си го сватил текстов, ама јас знам дека не е така...
Ги СПОРЕДУВАВ парите со љубовта пред да ми влези вглава ова.

Инаку фала за P.S., не ми текна :)

11:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

od edna strana stvarno ne mislev deka momce moze da go napise ova(stvarno glupo od moja strana),ama od druga smetem deka zaklucokot e cool.Myth te biva za pisuvanje epten,no malku stilot popravi go(bez navreda).Se gleda malku nekoj mal izliv na emocii.Inaku vo poemava(ako ne e onaka izmislena,izfantazirana)gledam realno pretstavuvanje na cistata ljubov,koja nadminuva se.Bas prosto,cisto iskazano ti e mototo na ljubovta koja obezvradnuva se okolu nea i e na piedestalot vo zivoto na covekot.Poemava ti e super.Samo napred!

1:24 AM  
Blogger myth said...

Знам, и јас претерувам малку, ко че навлезам, неможам да излезам, а посебно ко че сум под дејство на алхохол...и креативност, инспирација - ПРЕТЕРАНО :)

1:50 AM  
Blogger myth said...

А за то дека треба да го сменам стилов...па ова не е стил, ова е само тема.

1:50 AM  
Anonymous Anonymous said...

a koja e temava ustvari?????
bidete malo pojasni:)

3:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

nemoj da mi recis za ljubovta oti takvo nesto ne postoi seto e to samo fantazija i iluzija na coveckiot um i razum

3:17 PM  
Blogger Unknown said...

а шо' не е произлезено од човековиот ум?????

6:45 PM  
Blogger myth said...

Постои...исто како што постои и омраза,само ретко кој на нашол во себе

Па и да е илузија, уживам да живеам во илузија.

7:23 PM  
Blogger myth said...

А anonymous, шо е толку чудно за момче да го напиши ова?
Ние машкиве мислиш немаме срце...?

7:26 PM  
Anonymous Anonymous said...

navistina ova i mene me pogodi i zatoa morav da iskomentiram....svaka ti cast bratce navistina si ja naprajl pesnava.....nemam so da kazam BRAVOS....

8:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

dobro e sto barem nekoj znae da si gi iskaze cuvstvata.sepak od umetnicka gledna tocka mislam pesnata ti epremnogu direktna i jasna.toa e do negde dobro no sepak mislam deka poveke metafori i skrieni znacenja bi bile pointeresni.ostavi gi lugeto malku da se pomacat dodeka go svatat znacenjeto na tvoite pesni,taka ce bidi pointeresno i za niv a i pesnite bi bile poatraktivni.ova ne e moj stil(pesnata bi trebalo da e rap taka?mislam deka taka zvuci)i ne znam kako vie gi pisuvate vasite tekstovi.sepak na dobar pat si so sreka ponatamu.

10:54 PM  
Blogger myth said...

Не ми е планирана како за уметничка песнава,зато нема многу метафори,песнава е рап,и само сакав да го кажам то шо го мислам.

11:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

za myth
SUPER PESNA!!!Samo uste dobar ritam ti fali!
Sto se odnesuva do toa deka i mskite sakaat,da sakaat vistina e toa i tie fala bogu imaat srce zasto se luge a mene ne mi e jasno zasto toa sto go sakaat potocno nivnite cuvstva ne gi iskazat malku poveke tuku gi krijat da ne mu gi zemi nekoj???Ne vaka preku pesni be drugar u realnosta!KAPIRAS TAKA?
Zasto site vikame deka demek MASKITE NE ZNAAT DA SAKAAT,a nikoj dosega ne rekol ZENSKITE NE ZNAAT DA SAKAAT???E te molam ova da mi go objasnis MOZE?


A ako uzivas da zivees u iluzija togas jaka ti dusa


A Tomi
Vistina e se e proizlezeno od covekot ama za se sto go pronasol covekot za se pronasol i resenie.A za vo ovoj slucaj konkretno resenie nema.Taka da i nema potreba da se zivee vo ljubov koga taa ti sozdava samo problemi.A boga mi retko da postoi vistinska ljubov.Taka e ili ne e taka...???

11:33 PM  
Blogger myth said...

За bobana

За то имаш право, дека машкиве претежно ги кријаа чувствата..
Јас никогаш не сум кријал, па нема ни да кријам

Ми викаш - лично, а не вака преку песна. То шо имав - кажав лично, и сеа многу глупо че испадни да и ја рецитирам песнава в'лице, да изигравам Шекспир :)

P.S.Спомна нешто за добар ритам, па во план ми е да ставам матрица за download.

11:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

ej myth mislev na stilot na pisuvanjeto na poemata ili sto i da e.....ne moze da e tema a ti ja objavuvas kako tvoe delo.Pod tema se podrazbira nesto na koe site ke zboruvaat.Ovde komentirame za tvoeto delo.Toa deka ne mislev deka momce moze da napise vakvo nesto,trgnav prvenstveno od toa deka momcinjata se posramezlivi vo toj pogled i tie ne cesto bi napisale vakvo nesto,a posebno ne bi go objavile,ne deka ne cuvstvuvaat,no ne iskazuvaat taka lesno...no mozebi gresam.Pozdrav za "flower"dobar komentar,za toa se soglasuvam....

1:34 AM  
Blogger myth said...

На секоја различна тема, можиш да пишуваш со различен стил (барем кај мене е така).
Темава според мене е доста емотивна, па зато како шо рече има излив на емоции.
А шо да поправам во стилов, незнам.
Секој има различен стил на пишување, на читање и на сваќање.

2:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

apa retki se,vo ovoj slucaj,kako tebe maski da ti kazam pravo.Decana ne samo so ne znaat vo zivo da kazat deka mu se sviga nekoja tuku i toa go drzat u tajnost,znaci ne prevzemaat nisto okolu toa.Pa posle se zalat deka se cudni cupinjata.
A za pesnata da ti kazam pravo so dusa cekam za da ja slusnm.pozz bobana

7:55 AM  
Blogger myth said...

Се надевам че биди за брзо песнава :)
Сметни ја ако сакаш демо, ама без вокал - само мелодија.
Има линк горе.

3:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ej myth aj ako mozi kazi kolku godini imas(ako ne e tajna).Me interesira vo vrska so pesnata.A i ako moze najomilena kniga da izdvois,posto vo profile nemas navedeno....

6:07 PM  
Blogger myth said...

Еј anonumous, омилена книга ми е ASTRONOMY од VINCET CLARC, НЕМА ВРСКА СО ТЕКСТОВ, И СО СТИЛОВ :)
Инаку умам 17 год, не е тања :)

10:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

:)))

12:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

Јас би ја гледал песната од поинаков аспект и не би коментирал за стилот и уметничката вредност, туку за содржината.
myth, имаш во песната дел кој гласи:
„...Но со кого и да бидеш, сакам само среќна да те видам,
јас ќе те сакам тебе, па со која и да бидам...“
Навистина ли мислиш дека нејзината среќа ќе те направи тебе среќен? Сум се нажол во ситуација да ја видам саканата со друг и чувството не беше ни близу до пријатно. Уште повеќе, најмногу ме болеше фактот дека е среќна со некој друг, а не со мене. Иако во мојата ситуација требаше да ја изгубам за да сфатам колку ми значи, јас бев од другата страна.
Љубомората, исто толку силна илузија како и љубовта, го врти светот полесно од неа. Можеби треба да размислиш од оваа гледна точка...

7:40 PM  
Blogger myth said...

А каков мир во себе јас че имам од то да не е срејчна со мене, или да биди со мене само од сожалување, или нешто слично...?
Никаде не спомнав дека и јас че бидам среќен, ако таа е срејчна...
само че ми биди многу полесно одколку вака,многу лесно ќе сватам дека не била за мене, едноставно дека не си одговараме.

А љубомората е сосема спротивна од среќата, според мене љубомората никогаш не умира - последна останува со надежта..

9:11 PM  
Anonymous Anonymous said...

Myth ne sakam da komentiram okolu tvojot stil na pisuvanje ili za toa na kogo mu se dopaga i zosto da ili ne.Jas sum fascinirana od toa kolku ubavo e ti opisana celata situavija i se vklucuvam za da ti dadam eden sovet.Vsusnost ti i samiot si se nasol i drugpat vo vakva situacija i si se izvlekol od nea.Spomenatava zenska ti pomognala da ja zaboravis taa ljubov od 6 godini.Pa izvleci zaklucok od sopstvenoto iskustvo i greski.Kako sto se veli"klin so klin se izbiva" i nova ljubov ke ti pomogne da ja zaboravis starata. Samo pogledni okolu sebe."Ljubovta e slepa" ama taa ne treba da ti go pomati vidot.I uste povazno umot.I nemoj da "zaglavis" uste pet-sest godini.

10:31 PM  
Blogger Unknown said...

NIGGA 4 LIFE... :-)

Че биди песнава... Жими тебе... Гледам има и заинтересираност... И мило ми е ептен за то...

А мојот коментар во врска со песнава го ставив најгоре... То е то шо' имам да кажам... Се најдов во стиховиве...

2:23 AM  
Anonymous Anonymous said...

se soglasuvam do negde so sidharta no i so myth.siddharta vo toa e umesnosta da sakas nekogo...ako ti si so nekoja licnost samo zaradi sebe toa bi bilo posesivno i sebicno od tvoja strana.ako navistina ja sakas devojkata treba da sakas i taa da bide srekna so tebe kako sto rece myth dali bi imal mir znaejki deka licnosta sto e so tebe e so tebe samo od sozaluvanje?razmisli za ova...i da ljubomorata e sekogas tuka i so site, samo nekoi dobro ja prikrivaat nekoi ne.vo sekoj slucaj ako ljubovta e slepa ljubomorata gleda duhovi i tamu kade gi nema.

12:37 PM  
Anonymous Anonymous said...

Vaka ja vi kazuam ljubov ne postoi...toa ti e kako so kaza MYTH samo iluzija
Koga ke zamislish deka nekoj treba da sakash ke go ostvarish toa.....potocno ke se stavish vo iluzija deka ja sakash
Nikoj ne rece deka postoi i omraza....ni toa go nema..toa e kako pod iluzija na ljubovta...taa proizleguva od bolkata...
Romantikata pak e najgolemata glupost....asurdot vo koj veruvaat lugeto koi imaat narushena samodoverba ili se povrdeni uste vo detstvoto.

2:22 PM  
Blogger simonaaaaa said...

Со ова се надмина себеси myth. Има суштина во сето ова а можеби и некоја вистина. Ако продолжи ваквата заинтересираност можи и ќе биди нешто поголемо.........
Еве ти и од мене едно БРАВО
Чекам комплетна песна

2:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

Не ја сфати поентата на претходниот коментар. Јас не реков да не биде среќна со тебе, уште помалку да биде со тебе од сожалување. Знам дека не си се задоволил со „не била за мене“, бидејќи ако си го помислил тоа, твоето не било вистинска љубов. Не би можел да знам детали, но сигурно љубовта ти била возвратена до одредена граница.
„Треба да загубиш нешто, за да сФатиш колку ти значело“-токму мојата поента. Не зборував за твојата љубомора, туку за нејзината, она што таа (можеби) ќе го почувствува кога ќе те види со друга.
Можеби си во право flower child, но мораш да признаеш дека секој човек е помалку или повеќе себично суштество.
„I want you to be happy, but if your happiness means my eternal suffering, I shall not make my wish come true.“

4:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

„Уживаме во незнаењето“

Најпрво, голем поздрав за myth, и браво. можеби рапот не ми е баш „најомилен“ стил во музиката, но можам да препонаам добри работи, а ова е дефинитивно едно од нив. Во врска со тоа како е напишана песната, мислам дека човекот пишувал тоа што го чувствува, а не што го мисли. сепак „то не бира памет, него срце“. Но најмногу ме замисли тоа што, колку малку некои работи знаат да се ценат тука, и колку погрешни сфаќања некои луѓе имаат за некои други. Но вакви работи, ги менуваат тие работи. И навистина ми е мило ако нешто се изменило во врска со тоа...

4:27 AM  
Anonymous Anonymous said...

da za toa deka site sme sebicni za nekoi raboti sme...a za toa deka nestata gi cenime odkako ke gi izgubime i toa e vistina...kako na pr. deneska aporea za malku sto ne ni izgore i jas navistina se prepaliv.myth izvini ako zabegavme malku od temata.

4:15 PM  
Blogger myth said...

До who am i?
Епа ни јас не сакам да се најдам пак во иста ситуација...ама таков е животот, некогаш си горе - а да паднеж некогаш мора...
Срцето кажува едно, а разумот друго...епа јас си викам секогаш е подобро да го послушаш разумот...
А си велам убо учам на моиве грешки

7:19 PM  
Blogger myth said...

Секако дека не би бил задоволен со тоа "не била за мене"...Ама мора утеха, мора надеж, па каква и да е...
За то дека треба да го сменам
"...Но со кого и да бидеш, сакам само среќна да те видам...",мислам не е потребно...Така сум размислувал тогаш, и така и размислувам сега,А ГО ПИШУВАМ ТО ШО ГО МИСЛАМ...

Мислам дека треба да го сменам "Јас не се откажувам, како сакаш ова свати го", оти видов дека не е така, се откажав многу лесно...
Како шо рече WHO AM I?, "Pa izvleci zaklucok od sopstvenoto iskustvo i greski.Kako sto se veli"klin so klin se izbiva" i nova ljubov ke ti pomogne da ja zaboravis starata. Samo pogledni okolu sebe."Ljubovta e slepa" ama taa ne treba da ti go pomati vidot.I uste povazno umot.I nemoj da "zaglavis" uste pet-sest godini."

Ама то е то, песнава ја напишав тогаш,со сосем поинаков "разум" (ако може да се речи така), и нема смисла да ја сменам...

8:45 PM  
Blogger 2love... said...

LOVE e glavna tema?! Dobro e,najvazno e sto se smirija losite duhovi...i sega "take it easy amigo"!
myth, pesnata e super,samo ako pocnes "treba da go smenam ova...", ke ja izgubi ubavinata. Neobicno e sto sega go stavas razumot pred srceto, cudno?!
kapetan odlicno rece"voles jednom u zivotu; sad bogatu il sirotu;to ne bira...".
siddhartha,mnogu cesto se soglasuvam so tvoite komentari.
Ljubomorata vo normalni granici e dobra,moze i potrebna za love.
Za zal, i poentata ti e tocna, samo dali ne sme samite krivi za ona sto go gubime? dali proba da se boris da go zacuvas toa sto go sakas??! Dve raboti se vazni za da se borime.Prvo,da go dobieme toa sto go sakame,i vtoro da znaeme da uzivame vo dobienoto i...da go zacuvame.Da,sekoj covek e sebicen i za da saka drug, mora prvo samiot sebe da se saka, no ljubovta mislam deka ne smee da bide sebicna.
A,...kolku ljubov-i moze da go ispolnat "zasekogas srceto moe"?
Kolku patista da se pominat lutajki i barajki ja svojata ostanata polovina?! Dali e vistina deka sekoj covek ima svoj del od sprotiven pol koja treba da go
pronajde za da bide cel?! Kolku luge ja imaat taa sreka vo zivotot???
Ne postoi problem koj dovolno ljubov nema da go pobedi.......
Ljubovta e oruzje za otvaranje srcata na lugeto,no i stit sto gi odbiva strelite na omrazata.
LOVE is...

10:40 PM  
Blogger shallow said...

I jas se soglasuvam so 2love i so pogledot kon ljubovta...No sepak da ne zaboravam... MYTH... zakon si!Samo taka prodolzi

8:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

Samo mnogu malku se onie koi so prosti zborovi pravat veli4estveno delo.....

6:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

myth zosto mislis deka sekogas e podobro da go poslusas razumot odkolku srceto?

11:27 PM  
Blogger myth said...

До anonymous
Многупати до сега, да не речам секогаш го следев срцето, и еве гледам го кај ме донесе.Можеби е добро да си човек со срце, ама на денешно време ретко кој ја цени личноста, повејќето те гледаат само онака...површински.
Се трудам да го послушам разумот, ама тешко е...тоа што еднаш влегува во мене, останува засекогаш...

10:20 PM  
Blogger Unknown said...

да... тие два збора... ахх... :-)

by the way... MyTh... ако гледаш само со разумот... ГЛЕДАШ ПРЕМНОГУ РЕАЛНО... а на кој еб*н човек му треба сурова реалност... да... никој не сака да живее како „слепец“... ама... еве, не коментирам појче... само одговори ми на едно прашање: дали песнава е пишувана со разум? дали она разумното доминира во создавањето на оваа песна? која, еве.. на сите сакаш да ни ја покажиш...

искрено... и јас сум грешел многу пати кога се водам по срцето... ама... дали тие грешки не не' тераат да станиме повторно?... замисли, ако се беше совршено, дали ТИ БИ ЗАБЕЛЕЖАЛ дека е така?... не мислиш дека ако нема падови, нема ни да забележуваме издигнувања???

2:17 AM  
Blogger myth said...

А шо е реално во денешно време?
Дури и тие шо ти се пра најблиски, демек душа шо даваа за тебе, утре можиш нож да си најдиш в'грб од нив.
Секој те гледа од е*ана корист, ретко кој те цени, па зато САКАМ ДА ПОЧНАМ ДА ВЕРУВАМ ВО РАЗУМОТ, а тешко е барем за мене.

Песнава се гледа дека не е пишувана при здрав разум...Ама колку болеше...А шо болеше - срцето.

А за то имаш право, ако нема падови, нема да забележиш издигнувања, АКО НЕМА ЦРНО, НЕМА ДА ЗНАЈШШ ШО Е БЕЛО.

9:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Bravo. Da, edno golemo BRAVO do eden srednoskolec koj imase mnogu hrabrost da go eksponira javno svoeto delo, trud, da cue sto mislat drugite za nego. Vo pesnata mi se dopaga priodot kon slusatelot, iskrenosta, direktnosta. Nemoj da ja menuvas sodrzinata na opesnata, ako sakas da smenis nesto podobro npisi nova. Mnogu podobro. Navistina dobra pesna, pisuvana so mnogu posvetenost, vo nea e vlozeno mn trud. No da znaes deka se vredelo. Zasto koga nekoj od strana ke ja procita... mu ostava vpecatok... Ima frazi od pesnata koi sekogas si gi spomenuvam. Zs navistina me pogodi. BRAVo i samo prodolzi vaka ponatamu !

1:31 AM  

Post a Comment

<< Home